Durszlak.pl

niedziela, 26 czerwca 2011

Brokułowa z łososiem

Pyszna, rozgrzewająca na deszczowe dni :)

  • 1 brokuł (ja użyłam dość małego)
  • kostka rosołowa
  • sól, pieprz i przyprawy dowolne do smaku
  • łosoś wędzony z plastrach (2-3 plastry na porcję)
  • pietruszka do przyozdobienia
Brokuła dzielimy na różyczki i gotujemy w wodzie z kostką rosołową. Dokładniej rzecz biorąc rozgotowujemy :) Odlewamy troszkę rosołu i miksujemy brokuła na papkę. Otrzymany krem brokułowy przelewamy na głęboki talerz, dodajemy posiekanego łososia i pietruszkę.
Gotowe, a w smaku mmmm niebo w gębie.


4 komentarze:

  1. Brokuły fajnie się komponują z łososiem. Dotychczas nie łączyłam ich jeszcze w zupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupkę brokułową wręcz uwielbiam, ale z łososiem nigdy nie próbowałam, czas to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ŁOSOSIEM NIGDY NIE PRÓBOWAŁAM. MUSZE TO ZROBIĆ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robię taką ziemniaczaną:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń